  • 1. Data: 2003-06-11 08:58:31
    Temat: Biuro Rachunkowe - Ostrów Wielkopolski
    Od: "Marcin Kowalewski" <m...@w...pl>

    Witam.
    Zapraszam do biura rachunkowego w Ostrowie Wielkopolskim.
    Prowadzenie spraw księgowych ,zus itp.
    Biuro czynne od wtorku do piątku od 13.00 do 18.00
    Poadrawiam
    Marcin Kowalewski
    0503-740-912 062-59-222-44

  • 2. Data: 2003-06-11 11:13:14
    Temat: Re: Biuro Rachunkowe - Ostrów Wielkopolski
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Jun 2003, Marcin Kowalewski wrote:

    >+ Witam.
    >+ Zapraszam do biura rachunkowego w Ostrowie Wielkopolskim.

    A to jest informacja czy reklama ?? :>
    Wykazać się na grupie nie łaska ?
    Wrrrr.....

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-06-12 06:43:19
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > A to jest informacja czy reklama ?? :>
    > Wykazać się na grupie nie łaska ?
    > Wrrrr.....

    Nie łaska bo za to nie płacą a jeszcze istnieje niebezpieczeństwo
    potknięcia na jakimś trudnym temacie i popsucia sobie opinii...

    Łatwiej sie zareklamować iż coś z siebie dać...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-06-12 07:17:29
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > Nie łaska bo za to nie płacą a jeszcze istnieje niebezpieczeństwo
    > potknięcia na jakimś trudnym temacie i popsucia sobie opinii...
    > Łatwiej sie zareklamować iż coś z siebie dać...

    Ja mogę dokopać jeszcze wulgaryzmami ...... kurdelebele .... kurcze pieczone
    ..... kurdefrak .... kunamole .......

    zglanować leżącego .... przecież to przyjemne .... hippis powinien najpierw
    poczęstować nas maryśką a nie sam się wprowadzać na orbitę walencyjną ....
    ehhh giną dobre obyczaje ( chyba zmienię dostawce maryśki). :)))))

    a swoją drogą Gotfrydzie .... nie wpuszczałbyś niejakiego biura rachunkowego
    na minę reklamy .....

    - bo jeśli jest to niejaki doradca podatkowy ... to mu się kuna molek nie
    wolno reklamować ..... więc informacja,

    - bo jeśli jest to osoba z uprawnieniami do prowadzenia ksiąg rachunkowych
    ...... to chyba nie ma przeszkód w reklamowaniu się ...........

    Czy ja dobrze czasami myślę ??????????

    pozdrawiam
    fart

    przed urlopem jestem jednak nadpobudliwy ... ale chyba wytrzymacie :))))

  • 5. Data: 2003-06-12 07:42:00
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik fart napisał:

    > - bo jeśli jest to osoba z uprawnieniami do prowadzenia ksiąg rachunkowych
    > ....... to chyba nie ma przeszkód w reklamowaniu się ...........

    Dłubanie w nosie, bekanie i ostentacyjne puszczanie bąków w towarzystwie
    tez nie jest prawem zabronione...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-06-12 08:52:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Jun 2003, fart wrote:
    [...]
    >+ a swoją drogą Gotfrydzie .... nie wpuszczałbyś niejakiego
    >+ biura rachunkowego na minę reklamy .....

    No przepraszam, ale jak bardzo się prosi... :>

    [...doradca/uprawnienia...]
    >+ ...... to chyba nie ma przeszkód w reklamowaniu się ...........

    [wdech...]
    **** NA GRUPIE ???? ****

    Podesłać ci ćwierć gigabajta przykładowych postów z grupy
    do poczytania celem zorientowania się do czego grupa służy ?? ;)
    Nic bym nie powiedział jakby przy okazji odpowiedzi na
    jakiś problem z kategorii "nikt nic nie wie" pojawiła
    się informacja kto zacz błyska wiedzą. Ale tak...

    >+ Czy ja dobrze czasami myślę ??????????

    W odniesieniu do pomysłu pt. "nie ma przeszkód" to IMHO
    z "dobrze/czasami/myślę" można skompletować dowolny
    prawdziwy podzbiór, ale pod warunkiem że niepełny ;)

    [...]
    >+ przed urlopem jestem jednak nadpobudliwy ... ale chyba wytrzymacie :))))

    Y tam. Stało się coś ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-06-12 09:05:24
    Temat: Odp: Biuro Rachunkowe - Ostrów Wielkopolski
    Od: "Slawomir Dabrowski" <s...@s...pl>

    Użytkownik fart <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bc99al$cms$...@n...onet.pl...

    Ty sobie lepiej nicka zmień, bo dla osób znających j.angielski
    brzmi...hmmm...raczej niezachęcająco.

  • 8. Data: 2003-06-12 11:20:24
    Od: "bubas" <r...@w...pl.NO>

    > Użytkownik fart brzmi...hmmm...raczej niezachęcająco.

    a moze o to chodzi ;-)
    b.

  • 9. Data: 2003-06-12 12:30:12
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > Ty sobie lepiej nicka zmień, bo dla osób znających j.angielski
    > brzmi...hmmm...raczej niezachęcająco.

    a ja mam w dupie znających język angielski u utożsamiających nicka z osobą

    bo Sławomir to brzmi dumnie .. a co znaczy widzieliśmy ......
    Dąbrowski to też nie Ty ale facet, który ciężko na swoje nazwisko zapracował
    .. w Twoim przypadku nie zauważyłem tego .. poza tym, że starasz się na
    grupie podatkowej imponować mi pierdzeniem o angielskim ....

    Wieszzzzzzzz
    nie nazwa i nie nick świadczy o człowieku .... lecz odwrotnie
    a po posku to ten nick znaczy cos przyjemnego
    zwłaszcza w kontaktach z podatkami i innymi prawami
    kochaj mnie takim , jakim jestem ... albo wrzuć do śmietnika ...
    mam to w dupie ...... mimo wszystko

    pozdrawiam
    fart

    a nicka nie zmienię :))))))))

  • 10. Data: 2003-06-12 13:37:58
    Od: "Slawomir Dabrowski" <s...@s...pl>

    Użytkownik fart <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bc9rl0$5k7$...@n...onet.pl...

    > a ja mam w dupie znających język angielski u utożsamiających nicka z osobą

    No to masz dużą d....

> [...]
    > .. w Twoim przypadku nie zauważyłem tego .. poza tym, że starasz się na
    > grupie podatkowej imponować mi pierdzeniem o angielskim ....

    "Sławomir Dąbrowski" to jest oficjalne urzędowe imię i nazwisko a nie żaden
    nick proszę pana, ale gdybym bardzo chciał zapracować na miano największego
    chama grupy pewnie też bym sobie przyjął jakiś anominowy nick.
    Angielski znam słabo ale to też mi imponuje ;-)

    > Wieszzzzzzzz
    > nie nazwa i nie nick świadczy o człowieku .... lecz odwrotnie

    Dobór używanych słów wskazuje, że w Twoim przypadku jakoś wyjątkowo pasuje
    ;-)