  • 1. Data: 2003-06-11 08:57:53
    Temat: ważne pytanie
    Od: "Ania Wojciechowska" <s...@p...onet.pl>

    Moi Drodzy
    mam pewien problem ,otóż w tym roku pracowalam na niecale pól etatu w
    szkole(8h), ale byla to umowa na zastepstwo wiec powiedzano mi ze nie nalezy
    mi sie urlop macierzynski (jestem obecnie w 5 miesiącu ciazy). Czy w związku
    z tym mogę liczyc na jakąs inna pomoc ,lub czy po tym okresie moge
    zarejestrowac sie jako bezrobotna i otrzymywac jakis zasilek? Dodam ze
    jestem na studiach doktoranckich ale ze stypendium nie rozliczam sie z
    Urzedem Skarbowym(a i nie jest ono zbyt wysokie)

    pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedz

    Ania i Dzidzius