  • 1. Data: 2003-01-11 16:23:08
    Temat: Błąd w CIT2
    Od: ".:wojtek:." <b...@p...onet.pl>

    W listopadzie nie wprowadziliśmy jednej faktury sprzedaży, w związku z tym
    jest źle wyliczony przychód. Co z tym zrobić? Czy skorygować deklaracje Cit2
    za listopad (i tak mieliśmy stratę), czy uwzglednic ta fakture w grudniu?

  • 2. Data: 2003-01-11 17:48:20
    Temat: Re: Błąd w CIT2
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    .:wojtek:. <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > tym jest źle wyliczony przychód. Co z tym zrobić? Czy skorygować
    > deklaracje Cit2 za listopad (i tak mieliśmy stratę), czy uwzglednic ta

    raczej skorygować deklarację za listopad.Fakt wystąpienia straty nie ma
    większego znaczenia

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 3. Data: 2003-01-12 18:16:08
    Temat: Odp: Błąd w CIT2
    Od: "Daro" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik .:wojtek:. <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:avpgdp$ned$...@n...onet.pl...
> [...]
    Cit2
    > za listopad (i tak mieliśmy stratę), czy uwzglednic ta fakture w grudniu?
    Jeżeli Twój rok podatkowy pokrywa się z kalendarzowym to nie składa się
    CIT-2 za grudzień. Nie musisz składać korekty, wystarczy że uwzględnisz
    fakturę w zwznaniu rocznym CIT-8.

    Iwona

  • 4. Data: 2003-01-12 20:30:02
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

    > raczej skorygować deklarację za listopad.Fakt wystąpienia straty nie ma
    > większego znaczenia

    Ale jak zrobi korekte, to i tak nie powstanie zaleglosc wobec budzetu.
    Widzisz jakies zagrozenie?

    Karol

  • 5. Data: 2003-01-13 17:59:28
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Karol <a...@a...poczta.onet.pl> wrote:
    > Ale jak zrobi korekte, to i tak nie powstanie zaleglosc wobec budzetu.
    > Widzisz jakies zagrozenie?

    Tak, jedynie co prawda formalne,ale znając życie jakiś nadgorliwiec może
    się czepiać

  • 6. Data: 2003-01-14 18:01:01
    Od: m...@p...onet.pl

    > raczej skorygować deklarację za listopad.Fakt wystąpienia straty nie ma
    > większego znaczenia
    >
    > --
    > Jacek

    Ja też bym zrobiła korektę deklaracji listopadowej (chodzi mi o deklarcję VAT-
    7)-piszesz, ze nie wprowadzono jednej faktury ( więc pewnie do VAT nie
    deklarowaliscie jej). Ale została wystawiona, odbiorca odliczył VAT naliczony.

    Pozdrawim, Maris