  • 1. Data: 2003-01-11 16:13:51
    Temat: Clo za uzywany sprzet komputerowy (skaner)
    Od: Aleksander <a...@p...gazeta.pl>

    Witam.

    Mam pytanie na temat c?a za uzywany sprz?t komputerowy, konkretnie
    skaner do slajdów.
    Znajoma chce mi podarowa? skaner ktory uzywala, sprzet paro letni
    ale na chodzie. Tylko ze znajoma mieszka w Angli :-(
    No i w zwiazku z tym trzeba go przes?a?. Obecna wartosc sprzetu to
    okolo 100 GBP

    I teraz pytanie czy na granicy nikt nie za?yczy sobie cla, czy
    jakiejs innej oplaty?

    Z dokumentami mo?e byc nie do konca dobrze, bo gwarancja nie
    podbita, a rachunek nie wiem czy sie znajdzie. Ale za?u?my ?e jakos
    udowodni? wiek sprzetu mozna.

    --
    <><><><><><><><><><><>
    Z powazaniem

  • 2. Data: 2003-01-11 17:49:30
    Temat: Re: Clo za uzywany sprzet komputerowy (skaner)
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Aleksander <a...@p...gazeta.pl> wrote:
    > I teraz pytanie czy na granicy nikt nie za?yczy sobie cla, czy
    > jakiejs innej oplaty?

    Cła to raczej nie,ale na VAT możesz liczyć

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 3. Data: 2003-01-11 19:30:18
    Od: Aleksander <a...@p...gazeta.pl>

    Witam.

    > C?a to raczej nie,ale na VAT mo?esz liczy?

    A ile by tego by?o?
    I czy musze jakos wykaza? ?e sprzet jest uzywany, chodzi o
    dokumenty (rachunek, gwarancja)?

    --
    Z powazaniem

  • 4. Data: 2003-01-11 20:07:30