  • 1. Data: 2003-01-11 16:56:46
    Temat: bilety miesieczne w koszty, jak?
    Od: "Lucas M. Kalita" <k...@i...pl>

    W jaki sposob moge wrzucic w koszty bilety miesieczny, zarowno
    kolejowy (SKM Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o., nie PKP) jak
    i autobusowy (Zakład Komunikacji Miejskiej).

    Nadmienie, ze wykonywana dzialalnosc gospodarcza zmusza
    mnie do codziennych podrozy na trasach objetych tymi biletami.

    Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

    LK

  • 2. Data: 2003-01-12 15:18:10
    Temat: Re: bilety miesieczne w koszty, jak?
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Nadmienie, ze wykonywana dzialalnosc gospodarcza zmusza
    > mnie do codziennych podrozy na trasach objetych tymi biletami.

    Wydatki poniesione na zakup biletów sieciowych,PKP, SKM, które wykorzystywane
    są wyłącznie dla potrzeb działalności gospodarczej stanowią kup.
    Można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów faktury wystawione przez PKS na
    osobę prowadzącą działalność gospodarczą za bilety miesięczne, w związku z
    dojazdami do miejsca wykonywania działalności.W KPiR podstawą zapisu może być
    również jednorazowy bilet PKS (po jego opisaniu).

    Pozdrawiam, M.Y.