  • 1. Data: 2006-03-27 23:20:52
    Temat: Błędnie wybrany Urząd Skarbowy (jeden z dwóch w mieście)- konsekwencje ?
    Od: "kaos" <k...@b...pl>

    Sprawa wygląda tak :

    W roku 2004 osoba przeprowadziła się z jednego miasta do drugiego,zmieniła
    dowód osobisty, a tym samym złożyła wniosek w US w nowym miejscu
    zamieszkania, dotyczący aktualizacji danych - znaznaczając odpowiednie
    pozycje, iż uległ zmianie dowód oraz urząd skarbowy.

    Zeznanie za 2004, złożone w 2005 zostało już w nowym urzędzie skarbowym.

    Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdybym nie zauważył dziś na PIT-11 / 8B z
    zakładu pracy, iż mój nowy US to nie I,do którego kierowałem w/w dokumenty,
    a II US. Co ciekawe, zarówno wniosek aktualizacyjny, jak i PIT-37 w roku
    2005 zostały przyjęte bez zająknięcia i nikt nie wzywał mnie do wyjaśnień.
    Czy zatem US I przekaże te dokumenty do US II bez problemu, czy też liczyć
    się z tym,że pewnego dnia ktoś się obudzi i będę mieć nieprzyjemności ?

    Dziękuję za wszelkie informacje.

  • 2. Data: 2006-03-28 00:15:57
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kaos wrote:
> [...]
    > mnie do wyjaśnień. Czy zatem US I przekaże te dokumenty do US II bez
    > problemu, czy też liczyć się z tym,że pewnego dnia ktoś się obudzi i

    Zadzwoń i się dowiedz.

  • 3. Data: 2006-03-28 05:12:22
    Od: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kaos" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do wyjaśnień. Czy zatem US I przekaże te dokumenty do US II bez problemu,
    > czy też liczyć się z tym,że pewnego dnia ktoś się obudzi i będę mieć

    To nie twoja wina więc dlaczego miałbyś miec nieprzyjemnosci? Chyba, że nie
    zawiadomiłeś pracodawcy o zmianie swojego adresu i US.
    To pracodawca wysyła PIT-11 do US a nie ty. Jeśli to w tym samym mieście to
    USy same przesyłają to między sobą (tak przynajmniej jest w Gliwicach i
    Katowicach). Przysyłają jednocześnie pracodawcy zawiadomienie że takiej
    operacji dokonali.
    To wszystko.

    --
    <><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
    Pozdrawiam

    To tylko moje prywatne opinie

  • 4. Data: 2006-03-28 07:51:47
    Od: "kaki" <k...@b...pl>

    Użytkownik "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > To nie twoja wina więc dlaczego miałbyś miec nieprzyjemnosci? Chyba, że
    > nie zawiadomiłeś pracodawcy o zmianie swojego adresu i US.

    Tu chyba może być problem, bo pracodawca nowe dane wprowdził dopiero w 2005
    r., a zatem zeznanie za 2004 poszło do poprzedniego US (PIT-11), zaś ja
    złożyłem swój PIT-37 już w nowym. Duże z tego mogą być problemy ? Robić coś
    z własnej inicjatywy w kierunku "odkręcenia" tej sytuacji, czy też zaczekać,
    a być może ta sprawa utonie w morzu innych ? Żadnych odliczeń i innych
    "cudów" nie dokonywałem.

    Dziękuję za odpowiedź.

  • 5. Data: 2006-03-28 07:53:53
    Od: "kaos" <k...@b...pl>

> [...]

    > Katowicach). Przysyłają jednocześnie pracodawcy zawiadomienie że takiej

    Dziękuję za odpowiedź.