    From: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Bon premiowy jak zaksięgować
    Date: Fri, 24 May 2002 23:15:47 +0200

    Dostałem od firmy Bon premiowy.
    Jako że musiałem odbiór jego potwierdzić muszę go uznać jako przychód. Jak
    go zaksięgować?
    Jako "przychody inne" ale co będzie podstawą księgowania? Xero bonów? Jaki
    numer dokumentu, nazwa, opis zdarzenia? A co z VATem? Poza rejestrem
    sprzedaży? No bo sprzedaż to nie była. Darowizna?
    Nie mam żadnego innego dokumentu ani dokładnej nazwy firmy, bo bony te
    funduje producent, a wręcza je hurtownia.
    A co z innymi prezentami, których mam już całą masę (miksery, czajniki,
    szklanki, filiżanki, expresy,latarki, zestawy naczyń...)-same przydatne
    rzecz :))
    (Osoba fizyczna, KPiR, VAT)

    dziękuję z góry
    WS