  • 1. Data: 2007-04-25 19:32:29
    Temat: Brak przychodów w 2006 - czy składać PIT
    Od: "lex" <w...@v...pl>

    Witam ! W związku z wątpliwościami co do obowiązku składania PIT -u proszę o
    pomoc .
    W 2005 roku we wrześniu zakończyłem prace w firmie i rozliczyłem rok
    zgodnie z przepisami . Od tego czasu do końca 2006 roku nie osiągałem
    żadnych przychodów . Czy mam obowiązek składać PIT doUS i wykazać dochód " 0
    " czy też nie muszę informować US o braku przychodów ?
    Za informacje dziękuję .

  • 2. Data: 2007-04-25 20:19:21
    Temat: Re: Brak przychodów w 2006 - czy składać PIT
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    Użytkownik "lex" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > żadnych przychodów . Czy mam obowiązek składać PIT doUS i wykazać dochód "
    > 0 " czy też nie muszę informować US o braku przychodów ?

    nie musisz

    pzdr
    tomek