  • 1. Data: 2005-03-01 08:51:10
    Temat: Brak rejestracji VAT a podatek naliczony
    Od: "MM" <u...@f...onet.pl>

    Błagam o pomoc. Ostatnio gdzieś (nettax, gazeta prawna, a może gdzie
    indziej?) czytałem, że w przypadku wykonywania czynności opodatkowanych i
    wykazania podatku należnego mimo braku rejestracji w VAT na mocy VI
    Dyrektywy (neutralność, potrącalność) przysługuje prawo do odliczenia
    podatku. Może ktoś też to czytał i będzie w stanie podesłać mi źródło?

    pozdrawiam serdecznie,

    Mateusz