  • 1. Data: 2005-03-01 00:03:47
    Temat: Darowizna wyeksploatowanego (uff :) sprzętu
    Od: Daniel Wieszczycki <d...@N...pl>

    Witam!

    Walają mi się w szafie dwa monitory, które są "na stanie" działalności
    gospodarczej, ale ja wzroku sobie na nich psuć już nie będę. Ale są
    miejsca gdzie wzięli by je z pocałowaniem ręki - jak udokumantować taką
    darowiznę i jak to zaksięgowac i rozliczyć? Czy od darowizny takiego
    sprzętu też muszę naliczyć VAT? :( Prowadzę KPiR z VAT. Może jakiś link
    do miejsca, gdzie to jest omówione, bo wujek Google jakoś nie pomógł tym
    razem.

    --
    Daniel Wieszczycki
    DataSec Consulting - Bezpieczenstwo Informacji

  • 2. Data: 2005-03-01 16:37:53
    Temat: Re: Darowizna wyeksploatowanego (uff :) sprzętu
    Od: "Magda B." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Daniel Wieszczycki" <d...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:d00bjb$d6o$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > miejsca gdzie wzięli by je z pocałowaniem ręki - jak udokumantować taką
    > darowiznę i jak to zaksięgowac i rozliczyć? Czy od darowizny takiego
    Jak najbardziej TAK, wiec skoro te monitory sa stare i bezużyteczne lepiej
    je protokolem wyzłomować (dokument LT środka trwałego jesli byly w
    ewidencji) i potem wyrzucić, czyli podarowac komus?
    Pozdrawiam
    M.B.