  • 1. Data: 2006-07-13 17:11:08
    Temat: Buty dla pracownika a KUP
    Od: "AM" <p...@p...fm>

    Witam,
    czy można zaliczyć do KUP koszt zakupu obuwia (adidasy), koszulki, spodni
    dla pracownika - kierowcy, w sytuacji, gdy firma ma przychód z tytułu
    rozwozu paczek (kurier)?
    Ja uważam, że i owszem, ale naczytałam się już o problemach z zakupami typu
    mundurek dla przedstawiciela handlowego itp. Co wy o tym sądzicie?

    Pozdrawiam
    AM

  • 2. Data: 2006-07-13 20:41:02
    Temat: Re: Buty dla pracownika a KUP
    Od: Mario <n...@o...pl>

    AM napisał(a):
    > Witam,
    > czy można zaliczyć do KUP koszt zakupu obuwia (adidasy), koszulki, spodni
    > dla pracownika

    Jeśli wymagają tego przepisy BHP (odzież ochronna) - tak
    Jeśli odzież będzie zaopatrzona w logo firmy - tak

    W każdym innym przypadku - nie

    Ostatnio czytałem interpretację że fiskus kwestionował przwo wrzucenia w
    koszty garnituru pracownika kancelarii prawnej oraz prenentera
    telwizyjnego. W tym drugim przypadku IMHO niesłusznie.