  • 1. Data: 2006-07-13 16:25:50
    Temat: Kiedy ewidencja przesyłki pobraniowej?
    Od: "Łukasz" <l...@w...pl>

    Witam
    Mam małe pytanie.
    Jestem ryczałtowcem zwolnionym z VAT.
    Kiedy przy sprzedaży wysyłkowej należy ewidencjonować przesyłkę pobraniową
    oraz po zapłacie przelewem?
    Przy wpłacie na konto po wpłynięciu pieniędzy raczej, gdyż gdzieś czytałem
    jeszcze co innego ale proszę mnie upewnić.
    A przy pobraniu w momencie wysyłki czy w momencie wpływu pieniędzy na konto?
    Szukałem po necie ale coś bez rezultatów.
    Z góry dziękuję za pomoc.