    From: "thomasson op pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Być może się ośmiesz
    Date: Fri, 18 Apr 2003 00:23:13 +0200

    Pytanie jest bardzo głupiutkie, żeby nie powiedzieć głupie, ale ktoś wierci
    mi dziurę w brzuchu pytaniami czy już się dowiedziałem o..

    A to o.. to "czy część podatku dochodowego (sp. z o.o.) można wpłacić na
    jakiś cel dobroczynny, charytatywny itp."
    Pierwsza odpowiedź, zazwyczaj najlepsza, brzmiała "nie". Można odliczać
    darowizny od podstawy opodatkowania (w limitach), ale nie można umniejszać
    zobowiązania podatkowego należnego urzędowi skarbowemu.

    Na domiar złego, kolega dodał, że "kiedyś można tak było robić, jeszcze
    niedawno".
    Hm, tu mnie w ogóle zaskoczył, że ma jakieś argumenty popierające jego myśl.

    Proszę o jasne, przemyślane i czytelne odpowiedzi ;)
    Mogą zawierać się w jednym słowie, np. "nie"

    Thomasson