  • 1. Data: 2002-09-01 13:21:21
    Temat: Byłem, widziałem, słyszałem
    Od: "Niedźwiecki G." <k...@h...com>

    Dzido kandydatem Samoobrony na prezydenta Warszawy 2002-08-31 (15:15)

    Senator Samoobrony, adwokat Henryk Dzido będzie kandydatem tej partii na
    prezydenta Warszawy - ogłosił Andrzej Lepper.

    W sobotę odbyło się w Sejmie szkolenie samorządowe dla działaczy Samoobrony.

    Program posiadam, przedstawię go państwu. Natomiast dzisiaj, chyba jest zbyt
    krótki czas, żebym go państwu referował. Warszawa ma być miastem spokojnym,
    dostatnim, mieszkańcy jej mają być z tego miasta zadowoleni - to jest
    program dla Warszawy - mówił Dzido na konferencji prasowej pytany o swój
    program dla stolicy.

    Dodał: Ja mam program wynikający z programu Samoobrony - konkretny,
    zdecydowany i go zrealizujemy. Program przedstawię państwu.

    Lepper poinformował ponadto, że inauguracja kampanii wyborczej Samoobrony
    odbędzie się 9 września w Ostrowi Mazowieckiej. (an)

    Samoobrona wystartuje pod hasłem: "Oni już byli" i pod szyldem:
    "Samoobrona - lista Andrzeja Leppera".
    Lrepper wie, że Samoobrony się boją; jest drugą siłą polityczną w Polsce, a
    w małych gminach i na wsiach nawet pierwszą (tygodnik "Wprost" ocenił "S"
    na 32% poparcia) i zabezpiecza się, aby przypadkiem nie zrobili agenci tego
    co zrobili z KPEiR

    klon Boukuna