  • 1. Data: 2002-08-31 20:32:40
    Temat: jak zalozyc ? jakie koszty ?
    Od: "Olek" <k...@i...pl>

    witam,

    w niedlugim czasie bede chyba zmuszony zalozyc firme , na swiadczenie uslug
    internetowych, tzn. posiadam strone WWW, na ktorej chce sprzedawac miejsce
    reklamowe (banery itp) i musze wystawiac faktury

    Czy ktos moze mi pomoc, i powiedziec,
    1)jaki rozdzaj dzialalnosci powininem podac
    2)jakie beda koszty rejestracji firmy
    3)jakie koszty utrzymania ( a wiec zus itp) ..dodam ze firma bylaby
    1-osobowa, jestem tez studentem studiow dziennych ..czy ma to jakis wplyw na
    nizsze stawki ?

    generalnie chcialbym wiedziec, jakie pieniadze potrzebne mi beda na
    zalozenie firmy ..tn. mowa oczywiscie o kosztach rejestracji i innych
    formalnosci, oraz jak przedstawia sie koszt miesieczny prowadzenia takiej
    firmy, tzn. co trzeba placic i ile miesiecznie, no i na co (np. zus ?
    ..konieczny jest ? ..cos jeszcze ?)

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2002-09-01 08:08:30
    Temat: Re: jak zalozyc ? jakie koszty ?
    Od: a...@p...onet.pl

    Mam to samo pytanie, ale dodam do tego ze jestem absolwentem studiow
    licencjackich - czy moja sytuacja jest lepsza ? (podobno jest jakis program,
    dzieki ktoremu nie musze placic ZUSu)

    Robert