    From: "Lutek34" <L...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Bylo "Jaka przyjac kolejnosc"
    Date: Fri, 9 May 2003 22:37:47 +0200

    Uzytkownik "Biedrona" <m...@b...com> napisal w wiadomosci
    news:b985mq$k7m$1@inews.gazeta.pl...

    > glupie pytanie
    > oczywiście ze wpierw DG
    Moze dla Ciebie jest glupie. To wszystko zalezy od inwestycji, jaka
    pochlonie remont lokalu. Jezeli remont bedzie trwal krótko, a bedzie wymagal
    duzych nakladów, to lepiej zarejestrowac dzialalnosc, brac faktury, a potem
    je odliczyc od dochodu. Powstaja tutaj wszystkie obciazenia, które sa w tym
    momencie dodatkowym kosztem. Na przyklad ZUS.
    Jezeli koszt remontu nie bedzie zbyt wielki, a z pewnych wzgledów potrwa on
    troche, moze lepiej wstrzymac sie z rejestracja, bo nikogo nie bedzie
    obchodzilo, czy masz prawie 700 zl na ZUS.

    Wiola

    Tak jak pisalem wczesniej remont wraz z wyposazeniem pochlonie powyzej 20
    tys zl i tutaj nastepne moje pytanie czy przed uzyskaniem jakiegokolwiek
    dochodu moge miec az takie koszty?? Czy te koszty kwalifikuja sie pod koszty
    uzyskania dochodu?? I jeszcze jedno moze ktos orientuje sie jakie prace
    remontowe sa uznawane za remont a jakie za modernizacje???