  • Data: 2004-01-21 20:21:19
    Temat: Były dwa pity D teraz będzie jeden ale..
    Od: "Adam D" <adamd@!.no.nospam.!conecta.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie mam pojęcia jak to rozliczyć: przed ślubem każde z nas korzystało z ulgi
    mieszkaniowej, małżonce została nawet nadpłata podatku do rozliczenia w
    latach następnych czyli niby teraz, dla mnie ta ulga to już historia tzn.
    nie ponoszę żadnych kosztów od 2 lat.
    Teraz powinniśmy złożyć jeden pit D ale nie wiem jak obliczyć limity
    wykorzystane i do wykorzystania. Nasze kawalerskie wydatki mieszkaniowe będą
    się teraz sumować? Brr...

    Kto wie?

    Nie rozwodzę się, ale zastanawia mnie czy wraz z odzyskaną wolnością płatnik
    odzyskuje cały limit czy jego połowę?

    pojęcia nie mam

    AD