  • 1. Data: 2005-04-28 17:14:49
    Temat: CD z samochodem w firmie
    Od: "robek" <r...@o...pl>

    Dwa dni temu do którejś gazety było dodane takie CD (jak w temacie). Czy to
    jest warte przeczytania, a przede wszystkim czy warto się o ta płytke
    starać, bo nie dostałem w kiosku gazety i teraz nie wiem czy mam jakoś
    zdobywać te materiały czy może inaczej spędzić czas.

    Robert

  • 2. Data: 2005-04-29 07:08:54
    Temat: Re: CD z samochodem w firmie
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "robek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > starać, bo nie dostałem w kiosku gazety i teraz nie wiem czy mam jakoś
    > zdobywać te materiały czy może inaczej spędzić czas.

    a jaki to ma zwiazek z podatkiem?

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 3. Data: 2005-04-30 06:30:23
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Fri, 29 Apr 2005 09:08:54 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > Użytkownik "robek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > a jaki to ma zwiazek z podatkiem?

    Myślenie nie boli !!!! Pomyśl chwilę.

    --