  • 1. Data: 2011-12-06 14:55:41
    Temat: CEIDG
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Coraz więcej urzędów gmin ma już przeniesione dane przedsiębiorców do
    CEIDG. Doradzałbym wszystkim sprawdzenie czy zostały przeniesione
    poprawnie. Zwłaszcza tym, którzy np biorą udział w przetargach, albo
    chociaż planują otworzyć rachunek bankowy. W moim wypadku po raz kolejny
    straciłem w nazwie firmy cudzysłowy i zamieniono kolejność imienia i
    nazwiska. Zamiast jednego adresu wygenerowały mi się trzy różniące się
    kolejnością elementów.

    Sprawdzanie na stronie

    https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Sear
    ch.aspx

  • 2. Data: 2011-12-07 19:03:37
    Temat: Re: CEIDG
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 2011-12-06 15:55, jureq wrote:
> [...]
    > straciłem w nazwie firmy cudzysłowy i zamieniono kolejność imienia i
    > nazwiska. Zamiast jednego adresu wygenerowały mi się trzy różniące się

    I główna działalność "generuje" się automagicznie z wpisanych kodów do
    tej pory na zasadzie alfabetycznej - czyli najniższy kod wskakuje na
    miejsce głównej działalności.
    Co do kolejnosci IMIĘ NAZWISKO NAZWA czy NAZWA IMIĘ NAZWISKO to
    wklepywacze urzędowi (bo teraz oni tylko wklepują do cedigu) zeznają że
    od którejś nowelizacji ustawodawstwa ta kolejność zależy od prowadzącego
    DG i można dowolnie zmieniać bez konsekwencji (nie sprawdzałem).

    Pozdr,
    Koala