    From: L...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: CHCĘ OTWORZYĆ LOMBARD
    Date: 2 Feb 2007 02:10:33 -0800

    Witam. Prowadzę sklep z telefonami komórkowymi ( nowe i uzywane) i
    chcialobym przy okazji zaczac prowadzic Lombard. Jestem na ryczałcie
    ale płacę podatek vat. Posiadam kase fiskalna. Jakie msuze spełnic
    jeszcze wymagania aby móc otworzyc lombard. Czay musze miec jakies
    koncesje, czy musze to gdzies zglaszac ze dodatkowo otwieram lombard,
    czy potrzebuje jakies oprogramowanie. jak sie rozliczac - jakie
    papiery przedstawiac co miesiac ksiegowej. POTRZEBUJE KONKRETNYCH ,
    BARDZO DOKLADNYCH I WSZYSTKICH INFORMACJI NA TEN TEMAT. Bardzo prosze
    o podanie mi jakiegos linka gdzie moge sie o tym dowiedziec lub prosze
    o napisanie. bardzo dziekuje z góry za pomoc