  • 1. Data: 2004-03-11 14:56:27
    Temat: COS CHYBA NIE TAK
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    rok 2002 osoba pracowala na etacie w firmie x
    rok 2002 odeszla z firmy x
    rok 2003 zaczela dzialalnosc gospodarcza faktury dla tejze firmy x, ale
    wybrala ryczalt - CHIBA ZLE
    rok 2004 wybrala opodatkowanie w formie liniowej caly czas swiarczac uslugi
    dla firmy x - tez chiba cus nie tak.

    Czy ja dobrze kombinuje, ze ktos cos zwalil? Czy sie myle?

    Pozdrawiam
    Adam
    P.S. sorka za lakoniczny mail, ale malo casu kruca bomba.

  • 2. Data: 2004-03-11 22:56:52
    Temat: Re: COS CHYBA NIE TAK
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Mar 2004, Adamski wrote:

> [...]
    >+ dla firmy x - tez chiba cus nie tak.
    >+
    >+ Czy ja dobrze kombinuje, ze ktos cos zwalil? Czy sie myle?

    IMO się nie mylisz, przynajmniej częściowo.
    Albo ten ktoś powinien się zacząć bać albo sporządzić za 2003 KPiR (jak
    ma kwity na koszty to dobrze, a jak nie ma... no to dochód=przychód :[)
    i poskładać po ew. dopłaceniu co tam trzeba :] razem z czynnym żalem...
    O ile pamiętam (w sumie to zajrzałem w celu poznania opinii o uchwalonym
    VAT :) ale idę spać i ustawy czytał NIE BĘDĘ) to takie wystawienie f-ry
    powoduje "przerzut na KPiR", z czego dedukuję że US (o ile nie rozpoczął
    kontroli) jeszcze nie ma w ręku dowodu iż rozliczenie było złe.
    A z tego powinno wynikać że czynny żal ma obowiązek chronić przed
    karą (podatek+odsetki to inna sprawa).
    Natomiast w 2004... no cóż, przecież nie pracował "w firmie x" ani
    *w tym* roklu (2004) ani "w poprzednim" (czyli 2003), czyli jak na
    mój gust (doradzcą nie jestem !) powodów czepiania się nie widać.

    >+ P.S. sorka za lakoniczny mail, ale malo casu kruca bomba.

    A co, US "zaprosił" ?
    Wtedy to byłoby przechlapane ("po rozpoczęciu kontroli") !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-03-12 08:34:32
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Natomiast w 2004... no cóż, przecież nie pracował "w firmie x" ani
    > *w tym* roklu (2004) ani "w poprzednim" (czyli 2003), czyli jak na
    > mój gust (doradzcą nie jestem !) powodów czepiania się nie widać.

    Taka samo to zinterpretowalem, ale wolalem poznac opinie innych, a Twoje
    opinie sa cenne. (sorka za wazeliniarstwo)

    > A co, US "zaprosił" ?
    > Wtedy to byłoby przechlapane ("po rozpoczęciu kontroli") !

    Nie jeszcze nie zaprosil. Mysle, ze ktos ma lekko przechlapane i Bogu
    dzieki, ze to nie jestem ja.
    Pozdrawiam
    Adam