  • 1. Data: 2004-03-11 11:19:57
    Temat: redarowizna
    Od: u...@p...onet.pl

    Witam grupowiczów:)
    Jakieś dwa lata temu przekazałem aktem darowizny siostrze grunty orne. Zmienił
    się plan zagospodarowania przestrzennego i grunty te przeznaczone zostały pod
    zabudowę. Siostra chcąc wynagrodzić mi "straty" zaproponowała przekazanie mi
    części gruntów. Planuję budowę domu. Jakie podatki będziemy musieli zapłacić?
    Czy są sposoby aby ich nie płacić ?;)
    Urticae

  • 2. Data: 2004-03-13 11:15:19
    Temat: Re: redarowizna
    Od: u...@p...onet.pl

> [...]
    > części gruntów. Planuję budowę domu. Jakie podatki będziemy musieli zapłacić?

    Dyskutuję sam ze sobą ale może ktoś doradzi:) Może lepiej będzie jak "kupię" od
    siostry tę działkę?
    Urticae