  • 1. Data: 2011-02-16 11:00:03
    Temat: [CROSS-POST] Pytanie
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Przepraszam za cross-posta, ale chciałem przy okazji napiętnować swoją
    niewiedzę.

    Parę dni temu pozyskałem nowego klienta - gabinet fizykoterapii i masażu. W
    ramach zlecenia wykonałem dla nich tablicę reklamową, wydrukowałem kilka
    banerów oraz wyprodukowałem stojaki reklamowe, tak zwane rollupy. Oczywiście
    wykonałem także stosowne projekty.
    Za całość usługi wystawiłem fakturę VAT - ze względu na to, iż był to nowy
    klient - pobrałem trzydziestoprocentową zaliczkę przed rozpoczęciem
    zlecenia, a pozostałe 70% zostało zapłacone gotówką, po odbiorze.
    Klient był na tyle zadowolony z wykonanego przez moją firmę zlecenia, że i
    ja i pracownicy zostaliśmy gratis wymasowani przez pracownice ośrodka. I w
    związku z tym mam pytanie: czy powinienem z tego powodu odprowadzić do
    Urzędu Skarbowego podatek za siebie i pracowników tytułem odniesionej
    korzyści majątkowej?

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek

  • 2. Data: 2011-02-16 16:37:05
    Temat: Re: [CROSS-POST] Pytanie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 16 Feb 2011 12:00:03 +0100 osobnik zwany Koziołek
    wystukał:
    >. I w
    > związku z tym mam pytanie: czy powinienem z tego powodu odprowadzić do
    > Urzędu Skarbowego podatek za siebie i pracowników tytułem odniesionej
    > korzyści majątkowej?

    w związku z tym powinieneś sprawdzić ile kosztuje masaż tajski/erotyczny
    i odprowadzić podatek PIT od osobistej korzyści każdego z pracowników
    według stawki odpowiedniego burdelu :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?