  • 1. Data: 2011-01-24 13:32:28
    Temat: Faktura zaliczka a koncowa- MAŁA RP
    Od: "AnaxWRC" <w...@i...pl>

    hej przerabial ktos ten temat?
    mam towar- nie usluge- za ktora klient wplacil zaliczke. Na podstawie
    ZAMOWIENIA wystawiam w malej rzeczpospolitej fakture zaliczkowa.
    Jak pozniej gdy klient wplaci pozostalosc wystawic fakture koncowa
    zminusowana o zaliczke?
    nie moege tego znalezc:(((( a moze sie nie da?
    Bede wdziecznyz a wszelka pomoc.
    pzdr
    Anax

  • 2. Data: 2011-02-16 14:38:02
    Temat: Re: Faktura zaliczka a koncowa- MAŁA RP
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2011-01-24 14:32, AnaxWRC pisze:
> [...]
    > zminusowana o zaliczke?
    > nie moege tego znalezc:(((( a moze sie nie da?

    O ile mi wiadomo to się nie da :)

    Chyba pozostaje ci zrobić normalną fakturę końcową a potem dodać tabelkę
    rozliczającą zaliczkę :)

    Ewentualnie zmiana softu.

    --
    Strony internetowe, sklepy internetowe.