  • 11. Data: 2002-12-18 10:27:26
    Temat: Re: CZy moze mi ktos wytlumaczyc bardzo jasno CO TO JEST ...............
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witaj Tristan,

    W Twoim liście datowanym 17 grudnia 2002 (23:47:00) można przeczytać:

    TA> Przecież w liniowym też daje więcej, choć nie aż tyle, prawdaż?
    TA> Jak chcesz rozważać w ten sposób, to Tax musiałby = const.

    oczywiście, już pisłałem, pomyliło mi się z podatkiem pogłównym.

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 12. Data: 2002-12-18 21:10:24
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zauważ, że przy podatku liniowym bogaci równiez płacą więcej tzn.
    > proporcjonalnie do swoich większych dochodów.

    Tak, masz rację. Moja uwaga odnosiła się do tez KaMela, że policja
    wszystkich chroni jednakowo itd. Podatek liniowy jest pod tym względem
    sprawiedliwszy.

    BaLab