  • 1. Data: 2002-12-17 13:21:56
    Temat: CZy moze mi ktos wytlumaczyc bardzo jasno CO TO JEST ...............
    Od: a...@p...onet.pl

    CZy moze mi ktos wytlumaczycw kilku zdaniach (doslownie) bardzo jasno co to
    jest PODATEK LINIOWY

  • 2. Data: 2002-12-17 13:33:12
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > CZy moze mi ktos wytlumaczycw kilku zdaniach (doslownie) bardzo jasno co
    > jest PODATEK LINIOWY

    IMHO to taka funkcja liniowa T=t(y)

    czyli:
    T = ty
    gdzie y-dochod podlegajacy opodatkowaniu
    t-stopa podatkowa
    T-podatek

    Karol

  • 3. Data: 2002-12-17 13:38:56
    Od: "Henry" <g...@b...gnet.pl>

    Jest o tym pare wiadomosci nizej!! tytul wiadomosci: "Podatek liniowy - utopia ?????
    Czy realizowalny ???"

  • 4. Data: 2002-12-17 13:47:03
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witaj armagedon2,

    W Twoim liście datowanym 17 grudnia 2002 (14:21:56) można przeczytać:
    apop> CZy moze mi ktos wytlumaczycw kilku zdaniach (doslownie) bardzo jasno co to
    apop> jest PODATEK LINIOWY

    płaci się określony procent od dochodu i wszyscy płaca ten sam
    procent, a nie, jak obecnie mamy bandycko, że ten kto więcej zarabia
    tan więcej płaci.
    Idea podatku jest logiczna:
    składamy się (w podatkach) na policję, wojsko, sądy itp.
    a ponieważ policja chroni tak samo zarabiającego dużo jak i
    bezrobotnego, to dlaczego ten co więcej zarabia ma zrzucać si e na
    policję więcej ?
    Wojsko tak samo broni granic dla biednych i bogatych, a sądy tak samo
    działają dla biednych i bogatych (bezpłatna służba zdrowia też).

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 5. Data: 2002-12-17 14:16:31
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    KaMeL wrote:

> [...]
    > Wojsko tak samo broni granic dla biednych i bogatych, a sądy tak samo
    > działają dla biednych i bogatych (bezpłatna służba zdrowia też).

    Zgodne z tą logiką byłoby pogłówne, a nie podatek liniowy ;)

  • 6. Data: 2002-12-17 16:10:22
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witaj Nikt,

    W Twoim liście datowanym 17 grudnia 2002 (15:16:31) można przeczytać:
    N> Zgodne z tą logiką byłoby pogłówne, a nie podatek liniowy ;)

    zgadza się, pomyliło mi się.
    Tu chodzi że wszyscy ten sam procent a nie im większy dochód tym
    większy procent

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 7. Data: 2002-12-17 21:27:01
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > CZy moze mi ktos wytlumaczycw kilku zdaniach (doslownie) bardzo jasno co to
    > jest PODATEK LINIOWY

    A czego nie rozumiesz????
    Liniowy to znaczy, że procent niezależny od kwoty.
    Dziś biedota nie płaci wcale lub płaci dużo poniżej 19% od swoich dochodów
    Aktywni zawodowo, umiejący się sprzedać płacą prawie 40%
    Jakby było liniowo 20%, to obojętnie czy zarobisz 100 zł czy tyleż miliardów 80% z
    zarobionej kwoty zostanie u Ciebie

    Tajemnicą "poliszynela" jest brak odliczeń i wielu "kombinacji" przy podatku
    liniowym.
    A także utrata miejsc pracy przez "pijawki"

    Ale ja się podpisuję wszystkimi kończynami ZA podatkiem liniowym
    Niech będzie i 30%, ale PIJAWKI na bruk i to szybko!.

  • 8. Data: 2002-12-17 22:47:00
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (17 Dec 2002 14:47:03 +0100), k...@t...pl
    (KaMeL) był(a) napisał(a):

> [...]
    >a ponieważ policja chroni tak samo zarabiającego dużo jak i
    >bezrobotnego, to dlaczego ten co więcej zarabia ma zrzucać si e na

    Przecież w liniowym też daje więcej, choć nie aż tyle, prawdaż?
    Jak chcesz rozważać w ten sposób, to Tax musiałby = const.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 9. Data: 2002-12-18 08:09:35
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "KaMeL" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wojsko tak samo broni granic dla biednych i bogatych, a sądy tak samo
    > działają dla biednych i bogatych (bezpłatna służba zdrowia też).

    Bo bogaci mają więcej do starcenia i wymagają większej ochrony policji,
    wojska i sądów.

    BaLab

  • 10. Data: 2002-12-18 09:38:34
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Bo bogaci mają więcej do starcenia i wymagają większej ochrony policji,
    > wojska i sądów.

    Zauważ, że przy podatku liniowym bogaci równiez płacą więcej tzn.
    proporcjonalnie do swoich większych dochodów.

    Pix