  • 1. Data: 2004-05-27 09:45:07
    Temat: Co myślicie o ..............
    Od: "Dorota Born" <b...@i...pl>

    Co myślicie o ....
    Załącznik nr. 3 do ustawy o VAT - czyli VAT 7%
    poz. 105. "Produkty uzdrowisk (bez napojów mineralnych)- wyłącznie
    1) środki do kąpieli leczniczych: sól jodobromowa, szlam i ług,
    2) środki do okładów leczniczych, w tym kości borowinowe,
    3) środki skoncentrowane do kuracji pitnej, w tym tabletki "ZUBER"

    Interesujące są te tabletki i jakby w naszej ustawie widać reklamę.
    Ciekawa jestem co to są za tabletki i ile ktoś komuś za to zapłacił?

  • 2. Data: 2004-05-27 09:50:25
    Temat: Re: Co myślicie o ..............
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Dorota Born napisał:

> [...]
    >
    > Interesujące są te tabletki i jakby w naszej ustawie widać reklamę.
    > Ciekawa jestem co to są za tabletki i ile ktoś komuś za to zapłacił?

    Zuber to o ile pamietam takie tabletki które rozpuszczasz w zwykłej
    wodzie żeby miec wodę leczniczą Zuber (a ona śmierdzi i jest niesmaczna
    i zawiera jakiś stosy cudownie dzialających mineralów). To w kwestii
    technicznej ;-)

    A że reklama.. o coż, jak nie wiadomo o co chodzi ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl