  • 1. Data: 2004-05-21 16:06:06
    Temat: Co z tym zwrotem podatku ???
    Od: "GieTeGie" <t...@w...pl>

    4 marca złożyłem do US PIT - wiem, że mają 3 miesiące na zwrot podatku, ale
    koleżanka, która w jednym okienku zaraz po mnie składała dokumenty już
    dostała dwa tygodnie temu Pocztą zwrot - ja natomiast podałem numer rachunku
    przy ubieganiu się o NIP (prawidłowy i aktualny) i do dziś na koncie w banku
    nie mam nic. Czy to normalne? Czy powinienem się dopomnieć o swoje - jeśli
    tak to gdzie i w jaki sposób?

    Dziękuję za odpowiedź
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-22 09:18:40
    Temat: Re: Co z tym zwrotem podatku ???
    Od: "toster" <t...@W...pl>

> [...]
    banku
    > nie mam nic. Czy to normalne? Czy powinienem się dopomnieć o swoje - jeśli

    Ja bym się nie dopominał. Po pierwsze - nie będzie to uzasadnione - do 4.06.
    mają na to czas.
    A po drugie - po tym terminie masz prawo do odsetek za całe 3 miesiące.
    Kiedyś wpadła mi za to niezła kasa - miałem b. duży zwrot podatu wynikający
    z wydatków na budowę domu - i spóźnili się o jakieś 2 tygodnie ze zwrotem
    nadpłaty. Wypłacili te odsetki bez szemrania i nie było żadnych szykan z ich
    strony. Życie czasem bywa piękne;-)
    Tomek

  • 3. Data: 2004-05-22 10:12:53
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "GieTeGie" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > 4 marca złożyłem do US PIT - wiem, że mają 3 miesiące na zwrot podatku,
    ale

    Dużo masz tego zwrotu ?
    Jeśli tak to spodziewaj się w ostatniej chwili wezwania do kontroli. Jeśli
    pójdzie gładko szybko dostaniesz forsę
    A może nie coś zakwestionują? i się odwlecze....

  • 4. Data: 2004-05-22 15:48:24
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    A jeżeli masz duży zwrot i gdzieś np. nie podpisałeś lub masz jakiś drobny
    błąd, to czekają prawie do końca terminu i po wezwaniu i naniesieniu
    poprawek 3 miechy lecą od początku

    Stasiek G.