  • 1. Data: 2004-05-21 14:38:10
    Temat: VAT od przekazania maj. praw autorskich
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Cześć. Pozycja na fakturze typu:

    "Majątkowe prawa autorskie zg. z umową",

    czyli akt przekazania majątkowych praw autorskich
    do np. elementów graficznych czy projektu strony WWW,
    stanowiących dzieło w rozumieniu ustawy o prawach
    autorskich dotychczas (do 1 maja) było nie objęte
    podatkiem VAT, czyli w kolumnie stawka - "ND".

    Czytałem kilka artykułów komentujących nową ustawę o VAT,
    ale wciąż nie mam pewności jak to aktualnie wystawiać.
    Chodzi oczywiście o fakturę "od firmy do firmy", czyli
    nie obejmuje to obszaru wynagrodzenia w formie honorarium.

    22% czy jakaś inna stawka?
    Jaki jest na to PKWiU?

    --
    T.

  • 2. Data: 2004-05-21 14:57:35
    Temat: Re: VAT od przekazania maj. praw autorskich
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > "Majątkowe prawa autorskie zg. z umową", (...) do
    > np. elementów graficznych czy projektu strony WWW,

    Ja pisze 22%. Dla scislosci, branża software'owa.

    PawelZ