  • 1. Data: 2007-04-20 10:40:09
    Temat: Co zrobić z domenami?
    Od: j...@g...com

    Witam,

    W 2006 roku zakupiłem na firmę kilka domen na odsprzedaż za pomocą
    licytacji. Nikt jednak ich nie kupił i po roku domeny wygasły. Jak się
    pozbyć ich ze stanu remanentowego? Czy wystarczy napisanie jakiegoś
    pisma i wpięcie go do papierów?

    J.

  • 2. Data: 2007-04-20 11:13:39
    Temat: Re: Co zrobić z domenami?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 20 Apr 2007 03:40:09 -0700, justgaygd napisał(a):

> [...]
    > licytacji. Nikt jednak ich nie kupił i po roku domeny wygasły. Jak się
    > pozbyć ich ze stanu remanentowego? Czy wystarczy napisanie jakiegoś

    Jaki stan remanentowy? Domena nie jest towarem. Nie jest także środkiem
    trwałym ani wartością niematerialną i prawną. Więc zapłaciłeś jednorazowo
    i koniec. Co najwyżej w razie kontroli będziesz musiał uzasadnić na jakiej
    zasadzie zaliczyłes do KUP.

  • 3. Data: 2007-04-20 22:51:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jureq,

    > Jaki stan remanentowy? Domena nie jest towarem.

    Jeśli mozna ją kupić lub sprzedać - staje się towarem.

    > Nie jest także środkiem trwałym ani wartością niematerialną i
    > prawną.

    Jak najbardziej wartość niematerialna/prawna - rejestrując domenę
    jesteś jedynym uprawnionym do korzystania z jej nazwy. Nie jest to
    rzecz materialną a kupujesz jedynie prawo do czegoś.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl