  • 1. Data: 2007-01-03 20:17:28
    Temat: Czas miedzy FV a paragonem
    Od: "Marble" <h...@i...pl>

    Czy moge najpierw wystawic paragon na sprzedany towar a potem otrzymac FV od
    dostawcy?

    W praktyce chodzi mi o taka sytacje. Sprzedaje cos na Allegro, w dniu zakupu
    drukuje paragon np 1 stycznia a moj dostawca przywozi mi towar 2 stycznia z
    FV z 2 stycznia?

  • 2. Data: 2007-01-04 11:59:35
    Temat: Re: Czas miedzy FV a paragonem
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik "Marble" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W praktyce chodzi mi o taka sytacje. Sprzedaje cos na Allegro, w dniu
    > zakupu drukuje paragon np 1 stycznia a moj dostawca przywozi mi towar

    Produkuj paragon w dniu wysyłki.

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl