  • 1. Data: 2007-01-03 19:54:19
    Temat: PIT-11/8B
    Od: t <r...@o...pl>

    Czy składki na zdrowotne w polu 76 wykazuje się jako 8,75% podstawy czy
    7,75% ?
    Wg opisu na PIT-8B wychodzi mi że 7,75% ale znalazłem w necie opisy(tyle
    że z poprzednich lat)
    że wpisuje się faktycznie pobraną składkę. Jak mniemam to się zmieniło i
    teraz
    wpisujemy w 76 tylko 7,75% podstawy?

  • 2. Data: 2007-01-03 21:51:48
    Temat: Re: PIT-11/8B
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    opisy(tyle
    > że z poprzednich lat)
    > że wpisuje się faktycznie pobraną składkę. Jak mniemam to się zmieniło

    7,75%

    Tak, kiedyś się dwie kwoty wpisywało: faktycznie pobraną i 7,75%, ale
    pewnie stwierdzili, że za dużo osób się gubi przepisując je potem do
    swojego pit.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)