  • 1. Data: 2007-01-03 17:38:41
    Temat: Nadanie NIP cz.2
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    No wiec tak jak pisalem wczesniej wyslalem wniosek o NIP poleconym, bo
    kobieta w US nie chciala go przyjac. No i co? Dzisiaj dzwonili z US po co mi
    NIP? Mam wyslac oswiadczenie po co mi on potrzebny, bo nie dostane. "Wniosek
    nie zawiera informacji, czy rzeczywiscie podlega pan obowiazkowi
    ewidencyjnemu"

  • 2. Data: 2007-01-03 17:52:12
    Temat: Re: Nadanie NIP cz.2
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 03.01.2007 bartekE320 <k...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > NIP? Mam wyslac oswiadczenie po co mi on potrzebny, bo nie dostane. "Wniosek
    > nie zawiera informacji, czy rzeczywiscie podlega pan obowiazkowi

    Przecież w ustawie jest napisane, że są przypadki, kiedy to nie Ty
    występujesz o NIP. Zatem chcą oświadczenia, że te przypadki nie mają
    miejsca. Pisałem o tym od początku, ale posłuchałeś 'radykałów'. :)
    Wysłanie poleconym załatwia niekompetencję urzędnika przy okienku, ale
    ten tutaj miał rację. Gdybyś napisał przy tym okienku na kartce z zeszytu,
    że NIP Ci potrzebny jest do rachunku inwestycyjnego, to dzisiaj już byś
    go miał.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 3. Data: 2007-01-03 17:57:52
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "bartekE320" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > co mi NIP? Mam wyslac oswiadczenie po co mi on potrzebny, bo nie
    > dostane. "Wniosek nie zawiera informacji, czy rzeczywiscie podlega

    Odpisz im, że _znalazłeś_ 1 zł i chciałeś się rozliczyć z podatku ;)

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 4. Data: 2007-01-03 17:57:53
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > Nie spieszy mi sie tak bardzo teraz:)

    No dobra, ale teraz i tak jesteś w punkcie wyjścia :) I tak w końcu
    będziesz musiał im oświadczyć, że to sytuacja w której o NIP masz wystąpić
    samodzielnie. Zrób to po prostu i nie trać więcej nerwów, bo oni po prostu
    mają rację :) Można dyskutować, czy urząd ma założyć domyślnie, że to
    sytuacja wymagająca samodzielnego, czy też niesamodzielnego zgłoszenia.
    Moim zdaniem nie może założyć a'priori żadnej opcji i oświadczenie jest
    niezbędne.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 5. Data: 2007-01-03 17:58:30
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 03.01.2007 Nikiel ;-) <n...@p...fm> napisał/a:
    > Użytkownik "bartekE320" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > pan
    >
    > Odpisz im, że _znalazłeś_ 1 zł i chciałeś się rozliczyć z podatku ;)

    Ale on ma równie skuteczny powód - chce grać na giełdzie. Na jedno
    wychodzi.
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2007-01-03 17:58:47