  • 1. Data: 2003-04-09 10:24:11
    Temat: Czas na Kubę!
    Od: "klon Boukuna" <i...@h...com>

    Władzę sprawuje tam dyktator Fidel Castro,
    sprzeczny z rozumieniem amerykańskiej demokracji.
    Prześladuje dysydentów i skazuje na wieloletnie więzienia.
    Wprawdzie tam też nie ma broni chemicznej i masowej zagłady...
    ale są banany i cygara zamiast ropy.

    klon

  • 2. Data: 2003-04-09 10:40:30
    Temat: Re: Czas na Kubę!
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > Prześladuje dysydentów  i skazuje na wieloletnie więzienia.
    > Wprawdzie tam też nie ma broni chemicznej i masowej zagłady...

    Nie za bardzo ta grupa służy do takich tematów, ale zdziwię Was wszystkich -
    byłem na Kubie 2 miesiące temu - miałem możność przyjrzeć się ludziom i
    panującym tam stosunkom - i wydaje mi się, że kapitalizm powinien tam wkroczyć
    nie na bagnetach Armii USA, ale tak jak u nas czy w Czechach - spokojnie, bez
    stresu, 'aksamitnie'. Naprawdę szkoda krwi!

  • 3. Data: 2003-04-09 11:16:10
    Od: "klon Boukuna" <i...@h...com>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...

> [...]
    bez
    > stresu, 'aksamitnie'. Naprawdę szkoda krwi!

    Mówisz o zdradzie i lichwie?

  • 4. Data: 2003-04-09 13:59:15
    Od: "ktp" <k...@a...net>

> [...]
    bez
    > stresu, 'aksamitnie'. Naprawdę szkoda krwi!

    to armia USA walczy jeszcze "na bagnety" ????
    KTP