  • 1. Data: 2003-04-09 10:49:50
    Temat: NTG ale śmieszne
    Od: "Witek" <l...@k...net.pl>

    Witam
    Dzisiaj dostałem saldo z PKO z konta mojej działalności
    gospodarczej . Otrzymałem 2 zł 10 gr odsetek i pobrano
    prowizję za wyciag 2 zł 20 gr. W sumie straciłem 10 gr.
    za to że mnie poinformowano o otrzymanych odsetkach.
    Diwny kraj.... dziwne obyczaje.

    Witek

  • 2. Data: 2003-04-09 20:47:39
    Temat: Re: NTG ale śmieszne
    Od: "Pawel F. Rozenek" <s...@b...net>

    Witek wrote:
> [...]
    > prowizję za wyciag 2 zł 20 gr. W sumie straciłem 10 gr.
    > za to że mnie poinformowano o otrzymanych odsetkach.

    placisz za wyciagi w pko ? to jest dziwne

  • 3. Data: 2003-04-12 09:23:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Apr 2003, Pawel F. Rozenek wrote:

    >+ Witek wrote:
    [...]
    >+ placisz za wyciagi w pko ? to jest dziwne

    Może myślisz o *innym* PKO ?

    pozdrowienia, Gotfryd - który też za wyciąg (roczny) w PKO
    zapłacił. W Inteligo, znaczitsja ;)
    (na grupie na chwilę)

  • 4. Data: 2003-04-12 14:13:54
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel F. Rozenek" <s...@b...net> napisał w wiadomości

    > placisz za wyciagi w pko ? to jest dziwne

    Jeśli to PKO BP SA to za wysyłane do domu(siedziby) płaci się 2 zł a jak odbierane w
    oddziale to nie.

    Sark