    From: Jano <m...@h...gula>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy cos sie zmieniło z funduszem remontowym?
    Date: Tue, 15 Jan 2002 08:59:53 +0100

    Magdalena Woloszyk napisał:

    > Zabawne, bo nam parę miesięcy temu zmienili sposób wpłaty z jednego konta
    > (czynsze i remontowy razem) na dwa.
    > Administracja wydrukowała œliczne dodatkowe ksišżeczki wpłat i odmalowała
    > pisemko, że własnie ze względu na stanowisko MF musimy teraz wpłaty
    > rozdzielać.
    > Więc jak to właœciwie jest?

    Pewnie to jest bezpieczne rozwiazanie. Ja ostatnie miesiace zamiast
    czynszu placilem z dopiskiem fundusz remontowy tak aby miec pokwitowania
    na kwate z calego roku (rozdzielnie placilem dopiro od czerwca - jak sie
    fiskus zbiesil).
    Kto powiedzial ze FR musi byc wplacany w ratach miesiecznych.
    A spoldzielnia sobie z tym poradzi - wszak sami zaproponowali nam takie
    rozwiazanie.
    --
    Pozdrowienia
    J.