  • 1. Data: 2010-01-31 22:31:29
    Temat: Czy da radę podatkiem ryczałtowym?
    Od: "lesmarc78" <l...@o...pl>

    Sytuacja wygląda tak: jestem aktualnie zatrudniony na umowę na czas
    nieokreślony. W umowie mam wpisane, że na stanowisku: przedstawiciel
    handlowy (zajmuje się handlem sprzętem medycznym). Czy chcąc otworzyć
    działalność gospodarczą z zakresu usług serwisowych sprzętu medycznego będę
    mógł się rozliczać ryczałtem? Od razu napiszę, że nie będę wystawiał faktur
    obecnemu pracodawcy.