  • 1. Data: 2010-01-29 10:01:44
    Temat: Zawieszenie dzialalności
    Od: Robert <w...@w...pl>

    Witam,

    Prowadzę działalność gospodarczą (informatyczna), składająca się z
    opieki informatycznej (zdalnej - serwery) dla firm oraz tworzenie
    serwisów WWW.

    Ze względu na wyjazd planuję zawiesić działalność, lecz w przypadku
    opieki informatycznej wiążą mnie umowy (na rok czasu) i ich zerwanie
    grozi skutkami finansowymi.

    Czy w takim przypadku mogę zawiesić działalność i dalej otrzymywać
    przychód miesięczny z od firm, dla których zgodnie z umową pełniłem
    opiekę (zdalną) informatyczną ?

    Pozdrawiam,
    W.

  • 2. Data: 2010-01-29 10:13:21
    Temat: Re: Zawieszenie dzialalności
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-01-29 11:01, Robert pisze:
> [...]
    >
    > Czy w takim przypadku mogę zawiesić działalność i dalej otrzymywać
    > przychód miesięczny z od firm, dla których zgodnie z umową pełniłem

    nie możesz zawiesić

    --
    Systemy kominowe http://twojkomin.pl