  • 1. Data: 2002-08-16 11:39:05
    Temat: Czy i jak bezdomny moze prowadzic dzialalnosc gospodarcza????
    Od: "Sl@o" <f...@p...com>

    Ostatnio zastanawiam sie teoretycznie (mam nadzieje, ze tak zostanie na
    zawsze :-):
    Czy i jak bezdomny moze prowadzic dzialalnosc gospodarcza????

    A problem jest ciekawy, bo zdarzaja sie eksmisje na bruk. A jesli ktos taki
    prowadzi dzialalnosc gospodarcza, to jaka bedzie teraz jego siedziba? Jak ma
    sie rozliczac z ZUSem, Urzedem Skarbowym, gdy nie ma zadnego adresu i moze
    dlugo nie bedzie mial??? No i jak ma placic podatki?

    Sl@o

  • 2. Data: 2002-08-16 12:08:41
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    Też czysto teoretycznie :-)

    Bezdomny nie płaci podatków, bo niby komu.
    Podatek dochodowy ? VAT ?

    hmm, no i wraca po latach wóz Drzymały ;-)

    Piotr

    PS. Czy Drzymała miał na imię Michał ?

  • 3. Data: 2002-08-16 13:51:28
    Od: "eland" <P...@n...com.pl>

    Sl@o napisał(a) w wiadomości: <2...@2...17.170.5>...
> [...]
    ma
    >sie rozliczac z ZUSem, Urzedem Skarbowym,

    Właściwość miejscowa dla osoby nie mającej siedziby z punktu widzenia PDOF i
    NIP - II Urząd Skarbowy Warszawa - Śródmieście, VAT- zgodnie z miejscem
    wykonywania czynności opodatkowanych (problem jest gdy wykonuje czynności
    jako osoba fizyczna pod działalniem dwóch lub więcej urzędów, ), ZUS zgodnie
    z miejscem prowadzenia działalności.

  • 4. Data: 2002-08-16 18:14:24
    Od: "Sl@o" <f...@p...com>

    Użytkownik "Piotr K." <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Też czysto teoretycznie :-)
    >
    > Bezdomny nie płaci podatków, bo niby komu.
    > Podatek dochodowy ? VAT ?

    A gdyby bardzo chcial placic i VAT i dochodowy i ZUS? Co wiecej mialby
    klientow na jego uslugi!

  • 5. Data: 2002-08-16 18:17:42
    Od: "Sl@o" <f...@p...com>

    Użytkownik "eland" <P...@n...com.pl> napisał w wiadomości

    > Sl@o napisał(a) w wiadomości: <2...@2...17.170.5>...

    > ma
    >
    > Właściwość miejscowa dla osoby nie mającej siedziby z punktu widzenia PDOF
    > NIP - II Urząd Skarbowy Warszawa - Śródmieście,

    PDOF???

> [...]
    > wykonywania czynności opodatkowanych (problem jest gdy wykonuje czynności
    > jako osoba fizyczna pod działalniem dwóch lub więcej urzędów, ), ZUS

    Czy to np. zalezy od studzinki kanalizacyjnej, gdzie sie znajduje?