  • 1. Data: 2002-03-01 20:40:28
    Temat: Czy jest KUP usluga doradcza?
    Od: "Anna Kowal" <a...@w...ipl.net>

    Nie mam pewności czy mogę wliczyc do KUP uslugę doradcy podatkowego .Usluga
    ta bedzie sie powtarzac a kwoty spore .Wątpliwość ta ze nie jest to koszt
    poniesiony w celu uzuskania przychodu.Prosze o podpowiedz! Anusia

  • 2. Data: 2002-03-01 20:47:46
    Temat: RE: Czy jest KUP usluga doradcza?
    Od: a...@p...pl (Agnieszka Matysiak)

    Koszt doradcy podatkowego nie jest zwiazny bezposrednio z przychodem, ale z
    biezaca dzialalnoscia firmy. Takze jest kosztem uzyskania. Dobrze tez miec
    umowe dla takiej uslugi, no bo bedzie sie powtarzac...

  • 3. Data: 2002-03-01 23:00:20
    Od: "Ryszard G" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Anna Kowal" <a...@w...ipl.net> napisał w wiadomości
> [...]
    koszt
    > poniesiony w celu uzuskania przychodu.Prosze o podpowiedz! Anusia

    Witaj.
    Trochę dziwne to pytanie.
    Jest doradca podatkowy, który kasuje "spore kwoty" i ty nie wiesz czy
    zaliczyć to do kosztów ? To co on robi ? Doradza w sprawie pielęgnacji
    roślin ozdobnych?

    Bez urazy :)
    pozdrawiam
    Ryszard

  • 4. Data: 2002-03-12 19:42:03
    Od: "Grzegorz" <k...@b...pl>

    sama w pytaniu odpowiedziałaś sobie , skoro nie jest to koszt uzyskania przy
    chodu to nie można wliczyć w koszty