  • 1. Data: 2002-03-01 21:27:36
    Temat: Tlumacz i podatki!!!
    Od: "Wojtek" <k...@f...onet.pl>

    Witam po raz pierwszy!!!
    Mam taki problem, jest sobie tlumacz przysiegly ktory od czasu do czasu cos
    przetlumaczy dla osob prywatnych, powiedzmy za 1500 zl rocznie. Moje
    pytania:
    1. Czy taka dzialalnosc musi byc zarejestrowana ?
    2. Jesli nie to jak nalezy rozliczac sie z fiskusem?

    Cos mi sie obilo o uszy ze do jakiejs tam sumy dochodu nie trzeba sie
    rejestrowac i wystarczy zlozyc jakies oswiadczenie do US.
    Jesli ktos bylby w stanie wyjasnic ten problem, to bede wdzieczny
    Pozdrawiam wszystkich
    Wojtek