  • 31. Data: 2010-10-14 17:43:49
    Temat: Re: Czy jest tu obowiązek podatkowy?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/14/2010 12:33 PM, PapaSmurf wrote:

    > ale od zera do tych 8procent!:O)
    > ja głównie płaciłęm 3%,

    gdzie płaciłeś 3% i za co.
    chyba za bułkę w spożywczym.

    > u nas tesz są lokalne, 50% ZUSu, akcyzy, ukryte podatki, orkiestry ofsiaka,
    > taca i złodziejskie mandaty, okradaja nas do nogi, nic mi nie zostaje:O(

    tam też. nie o tym mowa.

  • 32. Data: 2010-10-15 16:25:13
    Od: "PapaSmurf" <łofczy.bober@interia.pl>

    Órzytkownik "witek" napisał:
    > gdzie płaciłeś 3% i za co.
    > chyba za bułkę w spożywczym.

    pszeciesz pisałem że w usa:O) w jednym stanie płaciłem 5%, w innym 3% a w
    innym 0%!:O)
    a płaciłem za fszystkie kupowane towary, nie tylko spożyfcze:O)

    > tam też. nie o tym mowa.

    jednak tam nie, to tylko u nas, tylko tu nas tak kroją:O(

  • 33. Data: 2010-10-15 16:56:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/15/2010 11:25 AM, PapaSmurf wrote:

    > pszeciesz pisałem że w usa:O) w jednym stanie płaciłem 5%, w innym 3% a w
    > innym 0%!:O)
    > a płaciłem za fszystkie kupowane towary, nie tylko spożyfcze:O)

    czyli w d... byłeś i g... widziałeś.
    po za trzema stanami, w pozostałych sa albo podatki stanowe albo lokalne
    i razem zwykle wynoszą więcej niż 5%. Wiec albo jadłeś tylko gotowane
    ziemniaki i jajecznice na sniadanie , bo zwykle na zywnosc podatek jest
    rzeczywiscie niski, albo tylko ci się śni i czas się obudzić.

    > jednak tam nie, to tylko u nas, tylko tu nas tak kroją:O(

    j.w.

  • 34. Data: 2010-10-16 19:33:47
    Od: "PapaSmurf" <łofczy.bober@interia.pl>

    Órzytkownik "witek" napisał:

> [...]
    > ziemniaki i jajecznice na sniadanie , bo zwykle na zywnosc podatek jest
    > rzeczywiscie niski, albo tylko ci się śni i czas się obudzić.

    widzę że czytasz coś międzywierszami a nie to co ja piszę:O)
    w jednych stanach jest mniej nisz 5% w innych wiecej, ale nigdzie nie ma
    więcej jak 10, a co dopiero do naszych 22%:O)
    natomiast widzę że to ty jednak kupe widziałęś, bo podatki stanowe,
    federalne i lokalne są w każdym stanie, ale tak jak z odpowiednikiem vatu,
    to są grosze, a u nas zus50%, wat prawie 30%, akcyzy i różne ukryte podatki
    h** go wie, zresztą rudy cuda obiecał a nos mu urus to na pewno te podatki
    jeszcze urosną i nie ma się co podniecać że spadną, to polsza a nie ameryka,
    to znaczy teraz druga irlandia:O)