  • 1. Data: 2011-04-27 09:18:50
    Temat: Czy jony srebra to srebro?
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Witam.

    Pytanie głupie, ale prawdziwe - czy jony srebra są srebrem w sensie (w uproszczeniu
    mówiąc) tematu kas fiskalnych. Jest sobie produkt - dezodorant z jonami srebra; czy
    sprzedając taki produkt muszę posiadać kasę fiskalną? Tzn. czy tracę możliwość
    zwolnienia.

    Jest jeszcze wiele innych produktów, które może mi się zdarzyć sprzedać w ramach
    działalności np. elektrody AgCl, kondensatory srebro-mika, pasta termoprzewodząca z
    dodatkiem srebra.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi,
    Jan Bartnik

  • 2. Data: 2011-04-27 09:29:28
    Temat: Re: Czy jony srebra to srebro?
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-04-27 11:18, Jan Bartnik pisze:

> [...]
    działalności np. elektrody AgCl, kondensatory srebro-mika, pasta termoprzewodząca z

    A o *Ag*reście też myślałeś?

    ;)

    --
    spp

  • 3. Data: 2011-04-27 14:00:49
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Jan Bartnik" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    2000goo.googlegroups.com...
[...]
    =======

    Jakie PKWiU?
    http://interpretacja-podatkowa.pl/interpretacja/poka
    z/1-_podatek-od-towarow-i-uslug-oraz-podatek-akcyzow
    y_/2-podatek-od-towarow-i-uslug/41-kasy-rejestrujace
    /156768-kasa-rejestrujaca-wyroby-jubilerskie-podatek
    -nalezny-sprzedaz-bizuteria-metale-szlachetne-ewiden
    cjonowanie.html