  • 1. Data: 2011-04-27 08:12:27
    Temat: Odp: Re: Aktualizacja numeru rachunku a NIP - zmiana przepisow?
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    > Faktycznie tak jest. Mamy Jedno Okienko! Składasz wszystkie papiery
    > do Urzędu Miasta/Urzędu Gminy, oni to wyślą do US. :)

    Jestem teraz z tym na bieżąco i załamuję ręce... EDG-RB (RB - rachunek bankowy) jako
    załącznik do EDG. Oba składamy do US przez Urząd Gminy, przy czym pani z US
    trzykrotnie udzieliła mi odpowiedzi, że do niej mam to złożyć.

    Przez to cudowne "jedno okienko" jest więcej papierów i jeżdżenia niż tradycyjnie...
    i jeszcze sami nie do końca wiedzą jak sobie z tym poradzić, czego dowodem jest ów
    EDG-RB.

  • 2. Data: 2011-04-28 06:41:21
    Od: "fart" <a...@u...wp.pl>

> [...]

    Przez to cudowne "jedno okienko" jest więcej papierów i jeżdżenia niż
    tradycyjnie... i jeszcze sami nie do końca wiedzą jak sobie z tym poradzić,

    W urzędzie gminy składasz zmiany dotyczące JEDYNIE danych znajdujących się
    we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

    Jeśli chcesz aby zmiana o rachunku bankowym została przyjęta przez JEDNO
    (głupie) OKIENKO, to w wykazie działalności wpisujesz dodatkową działalność,
    najlepiej budowa statków kosmicznych i rakiet dalekiego zasięgu, i jest
    podstawa, do złożenia EDG-1 wraz załącznikiem EDG-RB.
    To jest jedyna droga zgodna z prawem.

    Jeśli chcesz poinformować urząd skarbowy o zmianie rachunku, dokonujesz tego
    nawet na kawałku papieru toaletowego, bo nie ma w urzędzie odpowiednich
    druków. Nie ma prawa nakazać urząd skarbowy stosowania do zmiany w urzędzie
    skarbowym druku z innego ministerstwa lub organizacji aspołecznej.

    Rzecz dotyczy OFPDG.

    Pozdrawiam
    fart