  • 1. Data: 2011-04-26 14:39:57
    Temat: Jakie informacje w dowodzie wewnętrznym?
    Od: Paweł Szostek <m...@g...com>

    Czy jest gdzieś jasno określone jakie dane mają zawierać dowody
    wewnętrzne dla poszczególnych "operacji"? Np. DW dla wpisania do KPiR
    przychodów z ewidencji sprzedaży nieudokumentowanej, DW dla wpisania
    do KPiR sumy miesięcznych odpisów amortyzacyjnych z ewidencji środków
    trwałych? Interesuje mnie to, ponieważ poszukałem trochę w Internecie
    i jest mnóstwo RÓŻNYCH wzorów tych dowód wewnętrznych. Jedne bardzo
    proste, inne - mam wrażenie - mocne "przekombinowane" i nie wiem na co
    się zdecydować.