  • 1. Data: 2004-06-15 07:20:49
    Temat: Czy kto używa programu z "Rzeczpospolitej"?
    Od: Mariusz <m...@p...pl>

    Jak w temacie. Chodzi mi i KPiR oraz jak wprowadzać w tym programie
    koszty paliwa dla samochodów w leasingu, z kratką, które już teraz nie
    są ciężarowymi - tak aby odliczać koszty od ceny brutto, a gdzies żeby
    zapisywał się nieodliczony VAT. Nie mogę wpasć na pomysł jak to trzeba
    robić, nie jest to jawnie opisane.

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-06-15 07:38:12
    Temat: Re: Czy kto używa programu z "Rzeczpospolitej"?
    Od: Mariusz <m...@p...pl>

    Już dziękuję. Znalazłem "u źródła".

  • 3. Data: 2004-06-15 12:37:22
    Od: "olpin" <o...@g...pl>

    Użytkownik Mariusz napisał:
    > Już dziękuję. Znalazłem "u źródła".
    Czy mógłbyś się podzielić tą informacją - mam ten sam problem
    Pozdrawiam
    Olgierd

  • 4. Data: 2004-06-16 17:52:46
    Od: Mariusz <m...@n...pl>

    Użytkownik olpin napisał:

    > Czy mógłbyś się podzielić tą informacją - mam ten sam problem
    > Pozdrawiam
    > Olgierd

    Warto zaijrzeć do działu "często zadawane pytania", a tam jako pierwszy
    temat jest właśnie paliwo. Oczywiście na stronach Mełej Księgowości
    Rzeczpospolitej: http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 5. Data: 2004-06-16 18:24:40
    Od: Marcin Jurczuk <s...@U...eu.org>

    Mariusz napisał(a):

    > Warto zaijrzeć do działu "często zadawane pytania", a tam jako pierwszy
    > temat jest właśnie paliwo. Oczywiście na stronach Mełej Księgowości
    > Rzeczpospolitej: http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/

    Da się ten program skądś ściągnąć czy by tylko z wydaniem "Rzepy" ?

    --
    Spock .. Earth