  • 1. Data: 2003-12-09 18:45:58
    Temat: Czy ktoś z was prowadzących DG jest ubezpieczony w KRUS
    Od: "monikar3" <m...@W...gazeta.pl>

    Czy ktoś z was jes ubezpieczony w KRUS. Wiem, że jeżeli ktoś jest przez rok
    ubezpieczony w KRUS to może kontynuować to ubezpieczenie prowadząc DG (ok.
    700 zł rocznie). Moje pytanie dotyczy tego jak do takiego ubezpieczenia
    przystąpić. Wiem, że trzeba mieć określonąilość ziemi lub prowadzić produkcję
    specjalną. Chodziło by mi zwłaszcza o tę drugą sprawę. Co najłatwiej
    jest "produkować" i jak się to załatwia. I jeszcze jedno jeśli ktoś czytał tę
    ustawę w internecie to proszę o jakiś namiar.
    Dzięki Monika