  • 1. Data: 2004-04-25 22:29:21
    Temat: Czy kurs/szkolenie mozna w koszty?
    Od: "Newmen " <n...@N...gazeta.pl>

    Prowadze DG, jednoosobowo bez pracownikow, KPiR+VAT, podatek na zasadach
    ogolnych.
    Czy moge wliczyc w koszty fakture za szkolenie/kurs wlasnej osoby? Kurs jest
    scisle zwiazany z profilem prowadzonej DG i wiedza tam zdobyta jest mi
    niezbedna do prowadzenia takiej DG. Dokladniej chodzi o kurs grafika
    komputerowego a profil prowadzonej DG to reklama, fotografia, poligrafia,
    introligatorstwo.

  • 2. Data: 2004-04-26 16:40:03
    Temat: Re: Czy kurs/szkolenie mozna w koszty?
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Newmen " <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niezbedna do prowadzenia takiej DG. Dokladniej chodzi o kurs grafika
    > komputerowego a profil prowadzonej DG to reklama, fotografia, poligrafia,
    Z tego co podajesz masz taką możliwość mozesz wrzucić w kup.
    Wiola