  • 1. Data: 2004-04-25 21:12:45
    Temat: zmiana adresu prowadzenia s.c. - pomóżcie
    Od: "niusia" <n...@p...onet.pl>

    Sytuacja jest następująca: dwóch wspólników, jeden z miasta A, drugi z miasta B;
    działalność prowadzona w A. Teraz chcemy przenieść działalność do miejsca
    zamieszkania B.
    1/Gdzie i w jakiej kolejności powinniśmy się udać żeby zmienić ten adres
    (regon/US/UG/ZUS?????)
    2/ czy wspólnik z miasta A może to wszystko sam załatwić mimo, że nie ma prawa
    do lokalu wspólnika z miasta B?

    pozdrowienia, niusia

  • 2. Data: 2004-04-26 18:21:19
    Temat: Re: zmiana adresu prowadzenia s.c. - pomóżcie
    Od: "GazGaz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "niusia" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (regon/US/UG/ZUS?????)
    > 2/ czy wspólnik z miasta A może to wszystko sam załatwić mimo, że nie ma

    Zcznijmy od dokumentów które spólka musi złozyć w "nowym" US:
    NIP-2(aktualizacja),VAT-R(jesli s.c. była Vatowcem),ksero potwierdzenia
    rejestracji do Vat(Vat-5),regon z aktualnym adresem siedziby,wpisy
    wszystkich wspólników z tymże adresem , oraz dokument stwierdzający prawo
    spólki do dysponowania lokalem gdzie znajduje się "nowa" siedziba(umowa
    najmu,użyczenia,akt własności etc),NIP-D z danymi wspólników,jeżeli s.c.
    jest vatowcem wymagają także nr,.rachunku bankowego spólki(wynika to z
    ustawy o vat).
    IMHO ja bym pierwsze kroki skierował do Urzędu Gminy(Miasta) w celu
    aktualizacji wpisów,następnie GUS po regon , na końcu US z kompletem
    dokumentów.
    WAŻNE: jeżeli s.c. była vatowcem VAT-Z w "starym" US.I jeszcze ważniejsze
    zadbaj o potwierdzone kopie wszystkich dokumentów składanych w US, nie
    zdawaj się na Pocztę Polska i listy polecone, lenistwo niepopłaca!!!!

  • 3. Data: 2004-04-26 22:18:28
    Od: "kasia " <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dzięki :-)
    trochę przerażająca ilość dokumentów :-00000, ale w sumie lepiej wiedzieć co
    mnie jutro czeka :-(

    pozdrowienia :-)
    k.

  • 4. Data: 2004-04-26 22:24:50
    Od: "kasia " <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    sorki za zamieszanie w nadawcach :-) winne jest automatyczne logowanie w
    onecie i gazecie :-(
    jeszcze raz dzieki
    niusia czyli kasia, szukająca pomocy w newsach :-)