  • 1. Data: 2003-02-21 20:52:25
    Temat: Czy malzonkowie moga razem, ale...
    Od: "Marek Kolankiewicz" <m...@p...pl>

    .. gdy tylko jedno mialo dochod w 2002 r.?
    Zona nie ma zadnego dochodu, nie pracuje. Czy moge rozliczyc sie wspolnie?
    Roznica na moja korzysc jest ograomna.
    Czy mam wpisac u niej 0 zl?

    Bardzo dziekuje za pomoc.
    Marek

  • 2. Data: 2003-02-21 21:04:32
    Temat: Re: Czy malzonkowie moga razem, ale...
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Marek Kolankiewicz" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:b363m8$m8l$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > .. gdy tylko jedno mialo dochod w 2002 r.?
    > Zona nie ma zadnego dochodu, nie pracuje. Czy moge rozliczyc sie wspolnie?
> [...]
    Mogą się razem rozliczyć jeśli cały rok jesteście małżeństwem i nie płacisz
    podatku zryczałtowanego.Nie ma dochodu to nie wpisujesz nic.
    Wiola